Kom je een fout tegen op je boekingsbevestiging? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Afhankelijk van het servicepakket dat je hebt afgesloten kun je je wijziging doorgeven via de volgende kanalen:

Servicepakket Brons
Je kunt je wijziging doorgeven via Facebook Messenger of MijnGate1. Indien we je aanvraag in behandeling kunnen nemen, zijn er altijd kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij en/of administratiekosten (€45,-) aan verbonden.

Servicepakket Zilver
Je kunt je wijziging het beste doorgeven via Facebook Messenger of MijnGate1. We raden af om je wijziging telefonisch door te geven. Indien we je aanvraag in behandeling kunnen nemen, zijn er altijd kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij en/of administratiekosten (€25,-) aan verbonden

Servicepakket Goud
Je kunt je wijziging het beste doorgeven via Facebook of MijnGate1. We raden af om je wijziging telefonisch door te geven. Je betaalt alleen eventuele kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij.