Ik zie een fout op mijn boekingsbevestiging. Wat nu?

Kom je een fout tegen op je boekingsbevestiging? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Afhankelijk van het servicepakket dat je hebt afgesloten kun je je wijziging doorgeven via de volgende kanalen:

Servicepakket Brons
Je kunt je wijziging doorgeven via Facebook Messenger of MijnGate1. Indien we je aanvraag in behandeling kunnen nemen, zijn er altijd kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij en/of administratiekosten (€45,-) aan verbonden.

Servicepakket Zilver
Je kunt je wijziging het beste doorgeven via Facebook Messenger of MijnGate1. We raden af om je wijziging telefonisch door te geven. Indien we je aanvraag in behandeling kunnen nemen, zijn er altijd kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij en/of administratiekosten (€25,-) aan verbonden

Servicepakket Goud
Je kunt je wijziging het beste doorgeven via Facebook of MijnGate1. We raden af om je wijziging telefonisch door te geven. Je betaalt alleen eventuele kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij. 

Staat je vraag er niet tussen?
Vraag het onze Travel Agents

Staat je vraag er niet tussen?

Facebook

Stel je vraag op Facebook
Binnen 4 uur antwoord

Mail

Stuur een email naar [email protected]

MijnGate1

  • Bekijk je boeking
  • Bekijk je ticket(s)
  • Annuleer en wijzig je boeking(en)
  • Beheer je profiel
Ga naar MijnGate1
Geen account? Registreer hier